Army Star FAQ

  • ORDRESTATUS

  • Når sendes min ordre?

    På ordrebekreftelsen som du mottok kort tid etter kjøpet ditt, vil du kunne se den forventede sendetiden på ordren din.

    Husk at sendetiden står oppgitt i hverdager og derfor skal du være oppmerksom på å ikke telle helgedager eller helligdager med.

  • Kan dere sende en del av ordren? (Del-levering)

    Vi kan ikke oppdele ordren din i flere leveringer, men vi streber etter å hurtigst mulig sende din samlede bestilling. Du kan kontakte våres kundeservice og annullere varen du venter på, og etter dette sette inn en ny ordre på denne varen alene, hvis du vil det.

  • Jeg har gjort en feil i bestillingen. Kan dere endre ordren min?

    Hvis du ikke har mottatt en beskjed om at din ordre er pakket, kan det ofte la seg gjøre men skynd deg å ring +45 88 27 67 87

  • Dere har sendt mine varer fra lageret, men jeg har ikke mottatt pakken min. Hva gjør jeg da?

    Normalt leveres din ordre innenfor 1-4 hverdager etter vi har sendt pakken fra lageret. Du mottok en e-mail fra oss med et Track & Trace nummer (sporingsnummer), og med denne kan du spore pakken din og finne frem til hvorden befinner seg. Husk at det kreves at ditt navn står på postkassa. Skulle pakken allikevel ikke dukke opp, ber vi deg om å ta kontakt med oss på info@army-star.eu, så kan vi hjelpe deg med hva vi gjør videre.

  • BETALING

  • Hvilke betalingsmuligheter har jeg?

    - VISA
    - VISA / Dankort
    - VISA Electron
    - MasterCard
    - Maestro
    - Gavekort
    - Klarna
    - PayPal

     

  • Når trekker dere pengene fra kontoen min?

    Har du valgt betaling med betalingskort, trekker vi først pengene fra kontoen din den dagen vi sender ordren fra våres lager. Beløpet blir i de fleste tilfeller reservert på kontoen med en gang, og i din nettbank vil det vises som et "ikke tilgjengelig beløp".

  • Er deres betaling sikret?

    Ja. Opplysninger du taster inn, er krypterte (SSL) og verken Army Star eller noen annen tredje part har mulighet for å lese betalingsinformasjonen din.

  • LEVERING

  • Hvilke leveringmuligheter har jeg?

    Det kan du lese mer om under frakt og levering

  • Hvor lang er leveringstiden?

    Bemerk at vi bruker ordet sendetid, og ikke leveringtid. Når du er inne på varen og velger den fargen og størrelsen du vil ha, vil en sendetid komme frem over kjøpsknappen på varen. Står det 1-2 hverdager, er varen på lager og den vil sendes så fort som mulig. Er sendetiden oppgitt som tre dager eller mer, er varen ikke på lager, og vi må først motta den før vi kan sende den videre. Vi sender alle ordre så fort vi kan, men ta gjerne kontakt med kundeservice hvis du har spørsmål.

    Leveringstiden er opp til den transportøren du velger. UPS leverer normalt innenfor 1-4 hverdager.

  • Kan jeg hente ordren min hos dere?

    Nei, vi er utelukkende en internettbutikk og driver kun lager fra våres adresse. Det er ikke mulig å se, hente eller bytte varer hos oss.

  • Har dere et Track & Trace nummer (sporingsnummer) på ordren min?

    Ja, alle ordre har Track & Trace. Du mottar automatisk en e-mail med et Track & Trace nummer på dagen pakken sendes.

  • Jeg kan ikke spore pakken min, er det noe galt?

    Vær oppmerksom på at du i de fleste tilfeller først vil kunne se data på din pakke etter at transportøren har scannet den inn i deres system. Dette vil typisk være på kvelden samme dag som du mottok sporingsnummeret.

    BEMERK: Har du fått sporingsnummeret etter kl 15.00, kan det være at pakken først blir hentet og scannet neste dag.

  • Kan dere endre adressen min?

    Hvis du ikke har mottatt en beskjed om at din ordre er pakket, kan det ofte la seg gjøre men skynd deg å ring +45 88 27 67 87.

  • RETUR OG BYTTING

  • Hvordan kan jeg bytte en vare?

    Du skal sende den varen/de varene du vil ha byttet i retur til oss innenfor 30 dager. Så snart vi mottar din returordre, tilbakebetaler vi beløpet for de varene vi har mottatt til den betalingstjenesten du brukte ved bestilling innenfor 14 dage etter mottakelsen av pakken din. Det er opp til deg om du vil bestille nye varer med en gang eller vente til du har fått pengene tilbake.

  • Hvordan returnerer jeg?

    Du returnerer ved å sende varene tilbake til oss innenfor 30 dager etter du mottok dem. Når vi mottar varene, tilbakebetaler vi beløpet for de mottatte varene til den betalingstjenesten brukt ved bestilling - Les mer her

  • Har dere mottatt min returpakke?

    Vi behandler som oftest alle returordre neste hverdag etter vi mottar pakken. Det hjelper ikke å ringe inn å spørre, vi behandler alle returpakkene så fort vi kan. I travle perioder kan det gå opp mot 14 dager fra mottakelse til behandling. Hvis du har sendt din returordre som en pakke, kan du sjekke ditt sporingsnummer og der se om vi har mottatt den.

  • Kan jeg levere min pakke hos dere?

    Du er velkommen til å levere din pakke i våres resepsjon på Nannasgade 28, 2200 København N, Danmark. Det er åpent fra mandag til fredag 10-15, men bemerk at du ikke får en kvittering ved leveringen, og det kan ikke byttes direkte eller refunderes kontakt. Du skal pakke varen i en pose eller lignende, samt vedlegge returskjemaet som fulgte med i pakken. Du vil senest motta en bekreftelse på mil i løpet av 3-5 hverdager etter levering.

  • Hvorfor har jeg fortsatt ikke fått pengene overført tilbake til min konto?

    Du skal regne med at det går 2-5 hverdager etter at du har mottatt e-postvarsling, innen du kan se beløpet inne på kontoen din. Ved bruk av MasterCard og liknende kan du ha en kredittavtale som gjør at beløpet først blir tilgjengelig i neste kredittperiode. Din bank vil kunne opplyse deg mer om dette.