Problemer ved bestilling?

Hvis du opplever problemer med å gjennomføre bestillingen din, kan du med fordel lese guiden nedenfor før du kontakter kundeservice, det vil spare deg ventetid i telefonen. Hvis du fortsatt har problemer med å gjennomføre bestillingen, kontakt vennligst kundeservice  her info@army-star.eu

Noen mulige årsaker til at du opplever problemer med bestillingen kan være:


  • Virker ikke ditt tilgodebevis ikke, kan det skyldes at du har forsøkt å gå til betaling og har gått tilbake til kurven igjen. I dette tilfellet låses ditt tilgodebevis i ca. 1 time. Du kan da vente 1 time og så prøve igjen eller du kan kontakte kundeservice her og få det åpnet igjen.
  • Ved betaling med Klarna Faktura eller Klarna Account, skal fakturaadressen og leveringsadressen din være identiske med adressen din som er registrert i Folkeregisteret.
    Det er derfor ikke mulig å få pakken din levert et annet sted enn på adressen som er registrert under ditt navn i Folkeregisteret. Dette er for å beskytte deg mot svindel ved bruk at ditt personnummer.
  • Ved betaling med kredittkort som understøtter 3D-Secure, skal 3D-Secure være aktivert på kredittkortet for din egen sikkerhet. Hvis 3D-Secure ikke er aktivt på kredittkortet ditt, vil du få en feilmelding under betalingen.
    Dersom du ikke kan gjennomføre bestillingen pga. en feil med kredittkortet, skal du først kontakte banken din for å høre om kredittkortet ditt understøtter 3D-Secure. Dersom kredittkortet er understøttet av 3D-Secure, skal du kontakte banken din slik at de kan aktivere det med det samme. Så snart 3D-Secure er aktivert på kredittkortet ditt, vil du kunne gjennomføre betalingen.
  • Hvis kredittkortet ditt ikke støtter 3D-Secure, bør du kunne gjennomføre kjøpet uten. 3D-Secure er kun pålagt kort som støtter 3D-Secure, så hvis kortet ditt ikke understøtter det, kan du altså gjennomføre bestillingen uten.
  • Ved manglende dekning på kredittkortet, vil kortet bli avvist av betalingssystemet vårt. Ved bruk av kredittkort som tillater overtrekk, vil du imidlertid kunne gjennomføre kjøpet.
  • Har du forsøkt å gjennomføre bestillingen på iPad eller annet nettbrett, kan du med fordel forsøke å bestille via en datamaskin.
    Enkelte kunder har rapportert om feil ved bestilling med nettbrett, og vi jobber hardt for å løse problemet.